POLITYKA ZWROTÓW I WYMIANY TOWARÓW
Save the Planet sp. z o.o.
- Prawo do odstąpienia od umowy
– Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania towaru, bez podania przyczyny.
– Termin do odstąpienia od umowy wygasa, jeśli Konsument nie poinformuje Sprzedawcy o swojej decyzji w tym terminie.
– Aby skorzystać z prawa odstąpienia, Konsument musi poinformować Save the Planet sp. z o.o. o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy, wysyłając jednoznaczne oświadczenie (np. e-mail na adres sklep@savetheplanet.pl).
– Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.
- Skutki odstąpienia od umowy
– Po otrzymaniu oświadczenia o odstąpieniu, Save the Planet sp. z o.o. zwróci wszystkie otrzymane od Konsumenta płatności, w tym koszty dostarczenia towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia).
– Zwrot płatności nastąpi niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu.
– Zwrot zostanie dokonany przy użyciu tych samych metod płatności, które zostały użyte przez Konsumenta, chyba że Konsument wyrazi zgodę na inne rozwiązanie.
– Save the Planet sp. z o.o. może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania zwracanego towaru lub dostarczenia dowodu jego odesłania.
- Zwrot towaru
– Konsument zobowiązany jest odesłać lub przekazać towar na adres:
Save the Planet sp. z o.o.
Dąbrowskiego 42
60-594 Poznań
– Towar należy odesłać niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia poinformowania o odstąpieniu od umowy.
– Termin jest zachowany, jeśli towar zostanie odesłany przed upływem terminu 14 dni.
– Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru.
– Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania.
- Wymiana towaru
– W przypadku chęci wymiany towaru na inny, Konsument powinien skontaktować się ze Sprzedawcą pod adresem sklep@savetheplanet.pl w celu ustalenia warunków wymiany.
– Wymiana towaru następuje na zasadach zwrotu i ponownego zakupu.
– Koszty przesyłki związane z wymianą ponosi Konsument, chyba że strony postanowią inaczej.
- Reklamacje z tytułu rękojmi
– Save the Planet sp. z o.o. odpowiada za wady fizyczne i prawne towaru zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego (art. 556 i następne).
– Reklamacje należy zgłaszać mailowo na adres sklep@savetheplanet.pl, opisując wadę i dołączając dokument zakupu.
– Reklamacje rozpatrywane są w terminie do 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania zgłoszenia.
– W przypadku uznania reklamacji, Sprzedawca zobowiązuje się do naprawy, wymiany, obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy zgodnie z przepisami prawa.
- Gwarancja
– Gwarancja udzielana jest przez producenta na warunkach określonych w karcie gwarancyjnej dołączonej do towaru.
– Roszczenia gwarancyjne Konsument może zgłaszać bezpośrednio w autoryzowanym serwisie producenta.